22 Nisan 2008 Salı

@ Vatan gazetesinin son rezaleti, bir hukuk skandalına yaptığı yorum!

Geçtiğimiz günlerde, Vatan gazetesinin manşetinde Adnan Oktar haberi vardı. Oldukça yanlı ve taraflı. Adnan Oktar’ın gazetelerde çıkan ilanlarını kendilerine göre yorumlayıp, tehdit iftirası atmışlar. Ben BAV'ın ilanını okudum; dava zaten baştan aşağı hukuksızluklarla dolu. Suç yok, delil yok. Savcı bile beraat demiş. Ancak ne hikmetse dava devam ediyor!

Vatan gazetesinin editörlerinin rezaleti ise bu habere yazılan yorumlarda... Adnan Oktar’a hakaret içeren yorumları yayınlıyor ama destek yorumlarının kesinklikle çıkarmıyor. 3-5 kere denedim, ama çıkarmadı. Genel yorumlara baktım hepsi olumsuz. Belli ki özellikle seçilmiş. Neyse ki böyle bir haber sitesi var ki doğruları ve adaletli gerçekleri paylaşabiliyorum. Bu haksızlık nereye kadar? Adnan Oktar ve arkadaşlarının basın toplantısını izledim. Mesela bu basın toplantısı da hiçbir Doğan medya grubunda yayınlanmadı. Çok ilginç değil mi? Toplantıda Adnan Oktar dava hakkında detaylı bilgi veriyor, herşey çok açık. Buraya tıklayarak izleyebilirziniz.