25 Mayıs 2008 Pazar

@ Herşey İslam'da...

Bugun Gazetesi'nde yayınlanan, sanatci İpek Tuzcuoğlu ile yapılan röportajın bazı bölümlerini aşağıda okuyabilirsiniz:

...Kuran-ı Kerim bizim gerçek kılavuzumuz. Çekim yasası dedikleri şey aslında İslam'da var olan bir şey. Temiz kalpli olmak, dua etmek, ibadet hep bizim dinimize ait şeyler. Gidip sağda solda arıyoruz gerçekleri... Gerek yok.


İpek Tuzcuoğlu'nun hayata gelme gayesi nedir?
İnsanlara hizmet etmem gerekiyor, benim görevim bu. Ün insanların gözlerini boyayan bir şey. İnsanlar zannediyor ki ünlüler çok başarılı insanlar. Hayır, ünün altı boşsa hiçbir şeyin anlamı yok. Değerlerin yoksa, ahlak sisteminde çökmeler varsa bir hiçsin. "Aaa o çok yetenekli, çok güzel kız" değil işte. Altı boş. Değerlerimizin altını boşalttık hep. Halbuki ne kadar önemli değer yargılarımız vardı bizim. Ben cesaretliyim. Ayrıca çok şanslıyım. Karşılaştığın her olayın formülünü çözersen hayatın sırrını çözmüş olursun. Bu yorucu bir durum, çünkü sürekli empati kurman lazım.

Dua eder misiniz?
Her gün dua ederim. 'Nas', 'Felak' ve 'Ayet-el Kürsi' okurum. Yıllardır enerji dengelemesi yapıyorum. Reiki yapıyorum. Doğanın enerjisine çok inanıyorum. Enerji merkezlerimiz bozulunca fizik dengemiz de bozuluyor. Ne kadar enerji merkezlerini yani aura olayını bilirsen o kadar az hastalanıyorsun. Bu bir teknik. Timus bezine her gün 45 defa vuruyorum. Bu bağışıklık sistemini güçlendiriyor. Benim beynimin duygusal tarafı daha çok çalışıyor.