29 Mayıs 2008 Perşembe

@ Manevi eksikliğin sonuçları...

İnanç yoksa cinnet var ! Türkiye geçen ay meydana gelen anne cinayetlerinin şokunu atlatamadan bir kez daha insanın kanını donduran vahşi anne cinayeti ile sarsıldı. Bursa’da bir genç annesini bıçakla öldürüp, 10 parçaya ayırdı.

M.F, polise verdiği ilk ifadesinde ateist olduğunu söyledi. Annesini öldürmek için Facebook'taki internet istesinde anket yaptığını doğrulayan genç, annesiyle sürekli tartıştığını kaydetti. Gözaltına alınan zanlı polise verdiği ilk ifadesinde; "Annemle sürekli tartışıyordum, odasındaki televizyonu almak istedim vermedi. Tartıştık ve bıçakladım. Kanı görünce cesedi parçalara ayırdım. Ateistim. Mudanya'da denize atmak istedim annemin cesedini, ancak arkadaşlar ihbar etmişler" dediği öğrenildi. Anne Asiye F'nin parçalanmış cesedi Bursa Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

4 ayda 6 anne cinayeti:

16 yaşındaki kız annesini katletti
23 Mayıs Zonguldak: 16 yaşında bir genç kız, sevgilisi olan taksiciyle birlikte annesini öldürdü. Sevgilisi ile birlikte annesini öldüren 16 yaşındaki T.Y,B, annenin cesedini tiner döküp yakmaya çalıştı.

Annesini bıçakla öldürdü
27 Mart 2008 Bursa: 5 yıldır psikolojik tedavi gören genç, "dünyanın sonu geldi, herkes nasılsa ölecek" diyerek bağırdıktan sonra önce annesini öldürdü, ardından da banyodan çıkan ablasını bıçakla ağır yaraladı.

Parçaladığı annesini çekyatta sakladı
25 Mart 2008 Konya: Mart ayında Konya'da Benal S. (33) adlı kadın, birlikte yaşadığı annesi Sebahat Gülbeyaz'ı (51) bıçakla öldürdükten sonra parçalayıp kutular içinde çekyatın altına koymuştu.

Prof. annesini katleden üniversiteli kız
24 Mart 2008 Ankara: Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim üyesi Prof. Dr. Olcay Tiryaki Aydıntuğ, kızı Başak Aydıntuğ tarafından öldürüldü. Başak Aydıntuğ,"Kavga ettik, ben öldürdüm" dedi.

Annem şeytandı
7 Şubat 2008 İstanbul: Gaziosmanpaşa'da yol ortasında kesik bir baş bulundu. Kesik kadın başının 60 yaşındaki S.Ö.'ye ait olduğu tespit edildi. Kadını öldüren kişi psikolojik sorunları olan öz oğlu çıktı.